Потърсете в сайта

Подробен устройствен план (ПУП) – план за регулация и застрояване (ПРЗ) частично за урегулиран поземлен имот (УПИ) XIII-2388 (поземлен имот (ПИ) с идентификатор 36498.503.2703 по кадастралната карта и кадастралните регистри (КККР)), УПИ XIV-2389 (ПИ с идентификатор 36498.503.2701 по КККР) и УПИ (ПИ с идентификатор 36498.503.2702 по КККР) в кв. 123 по регулационния план на гр. Карлово.

Дата на публикуване: 30.07.2021 16:47
ОБЩИНА КАРЛОВО
ОБЯВЛЕНИЕ
 
№ 94-00-5978
Гр. Карлово 20.01.2021 г.
 
На основание чл. 128, ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Карлово съобщава на заинтересованите собственици, че е изработен проект за изменение на подробен устройствен план (ПУП) – план за регулация и застрояване (ПРЗ) частично за урегулиран поземлен имот (УПИ) XIII-2388 (поземлен имот (ПИ) с идентификатор 36498.503.2703 по кадастралната карта и кадастралните регистри (КККР)), УПИ XIV-2389 (ПИ с идентификатор 36498.503.2701 по КККР) и УПИ (ПИ с идентификатор 36498.503.2702 по КККР) в кв. 123 по регулационния план на гр. Карлово.
Проектът в част ПР предвижда регулационните граници на УПИ V-220 да преминат в съответствие с имотните по кадастралната карта като се образуват нови устроени поземлени имоти УПИ XIV-2389, УПИ XV-2390 и УПИ XIII-503.2703 съгласно нанесените линии, щрихи и надписи със зелен и кафяв цвят в графичната част на проекта.
Проектът в част ПЗ предвижда за новообразувания УПИ XIII-503.2703, основно, свободно, свързано към УПИ XIV-2389, ниско застрояване съгласно ограничителните и задължителни линии на застрояване в червено и градоустройствени показатели по проект.
Устройствена зона Жм.
Съгласно чл. 128, ал. 5 от ЗУТ в четиринадесет дневен срок от съобщението, заинтересованите лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта пред Община Карлово.
Заинтересованите собственици да носят със себе си документ за собственост.
Техническа служба при Община Карлово работи с граждани от 8.15-12.15 часа и от 13.00-17.00 часа.
 
АИ                                                                      ОТ ОБЩИНАТА