Удовлетвореност
Дата на публикуване:
26.04.2021 11:25
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите
Измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги в Община Карлово
Действията за измерване удовлетвореността на потребителите на административно обслужване се ръководят от следните цели:
- Основна цел на административното обслужване е да подобрява достъпа до административни услуги и да повишава качеството им;
- Да улесни гражданите и юридическите лица при получаването на информация за видовете административни услуги, за необходимите заявления по образец и регламентираните срокове;
- Да предостави на заинтересованите граждани професионална консултация за задължителния набор от документи, които осигуряват изпълнението на всяка административна услуга;
- Въвеждане на механизми за надеждна обратна връзка от клиента и извлечение на поука от направените коментари;
- Да повиши качеството на крайния продукт на видовете административни услуги;
- Извършване, измерване и публикуване оценките за удовлетвореност на клиентите;
Анкетна карта за организацията на административното обслужване
Попълнените анкетни карти може да изпратите на електронен адрес: obshtina@karlovo.bg
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите 1 януари - 31 декември 2023 г.
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите 1 януари - 31 декември 2022 г.
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите 1 януари - 31 декември 2021 г.
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите 1 януари - 31 декември 2020 г.