Oбява по проект "Грижа в дома" в Община Карлово“ в изпълнение на Договор BG05SFPR002-2.001-0230-С01, по процедура BG05SFPR002-2.001 “Грижа в дома“ по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027

Дата на публикуване: 10.08.2023 11:47

 

 

Община Карлово, в качеството си на бенефициент по проект „Грижа в дома в Община Карлово“ в изпълнение на Договор BG05SFPR002-2.001-0230-С01, по процедура BG05SFPR002-2.001 “Грижа в дома“ по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027
 
ОБЯВЯВА
 

Прием на документи за набиране на персонал за предоставяне на почасови интегрирани здравно-социални услуги в Община Карлово за следните длъжности:

  1. Медицинска сестра, домашни грижи
  2. Домашен санитар

 

  1. Изисквания за заемане на длъжностите:
  2. За длъжността Медицинска сестра

Образование – завършена образователно-квалификационна степен „специалист“/ „бакалавър“ в областта на медицинските науки – специалност „медицинска сестра“/ „фелдшер“/„акушерка;

Наличието на доказан опит по специалността ще се счита за предимство за кандидата.

Специфични изисквания:

  • Лични качества – комуникативност, организираност и отговорност, позитивна нагласа и умения за работа с хора в неравностойно положение;
  • Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, способност за адекватно и бързо решаване на проблеми в рамките на основните длъжностни задължения.

Основни задължения и отговорности на длъжността:

  • Предоставя и събира здравна информация за потребителите;
  • Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
  • Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената Методика за предоставяне на интегрирана здравно-социална услуга за грижа в дома.
  • Разработва индивидуални планове за здравни грижи на потребителите
  • Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
  • Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
  • Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
  • Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
  • Води необходимата документация и отчетност, съгласно утвърдената „Методика за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги за възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания“.

 

  1. За длъжността Домашен санитар
  • Степен на завършено образование – средно;
  • Образователно – квалификационна степен – не се изисква;
  • Професионален опит – не се изисква. Наличието на доказан опит ще се счита за предимство за кандидата.

Специфични изисквания:

  • Лични качества – общителност, организираност и отговорност, позитивна нагласа за работа с хора в неравностойно положение (лица с увреждания и самотно живеещи възрастни хора).

Основни задължения и отговорности на длъжността:

  • Извършва почасови услуги за организиране ежедневието на потребителите, включващи една или няколко от следните дейности:
  • помощ при поддържане на личната хигиена (обличане, събличане, къпане, миене, бръснене, смяна на бельо);
  • поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;
  • закупуване и доставка на храна, хранителни продукти, лекарства и продукти от първа необходимост, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителя);
  • съдействие при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето;
  • оказване на помощ при хранене;
  • съдействие при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост);
  • заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);
  • оказване на помощ при придвижване в дома, и съпровождане извън дома - при посещение на социални, здравни, административни и др. институции;
  • оказване на помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация.

Място и условия за изпълнение на длъжността:

  • Длъжността се изпълнява мобилно в домовете на потребителите на територията на община Карлово.
  • Длъжността се заема с трудов договор за период от 12 месеца, пълно или непълно работно време (4 ч. на ден).

 

За персонал на услугата „Грижа в дома“ могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, както и лица, придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст.

 

  1. Характер на работата:

Характерът на работата за всяка длъжност е определен с длъжностна характеристика. Екземпляр може да бъде получен при подаване на документите.

 

III. Начин на провеждане на подбора за горепосочените длъжности:

  1. Подбор по документи;
  2. Събеседване. До участие в събеседването се допускат кандидати, които са представили всички необходими документи в срок и представените документи удостоверяват изпълнението на изискванията.

 

ІV. Необходими документи за участие:

  1. Заявление до Кмета на Община Карлово за предоставяне на интегрирани здравни-социални услуги - по образец;
  2. Документ за самоличност (копие);
  3. Професионална автобиография;
  4. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
  5. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (ако е приложимо);
  6. Пенсионно разпореждане (ако кандидатът е пенсионер);
  7. Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
  8. Служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);
  9. Декларация лични данни.

 

  1. Място за подаване на документите:

Кандидатите могат да подават горепосочените документи в сградата Община Карлово, пл. „20-ти юли“ № 10, ет. 1 в стая 111, от 8:30 ч. до 17:00 ч., всеки работен ден.

Заявления и декларация по образец, могат да се получат всеки работен ден в сградата на Община Карлово, пл. „20-ти юли“ № 10, ет. 1 в стая 111. Същите може да бъдат изтеглени и от информационния сайт на Общината.

За допълнителна информация: тел. 0335/54567 - отдел „Социални и младежки дейности, спорт и здравеопазване” в Община Карлово.

 

 

 

Галерия



История на КарловоЗдравеопазванеНаселени места в Община КарловоКметПравомощия на КметаКодекс за поведение на служителите в държавната администрацияДекларации по чл.12 от ЗПУКИ - общинска администрацияДекларации от ЗПКОНПИЦентър за административно обслужване (ЦАО)Записване на час за посещениеДостъп до помещения осъществяващи административно обслужванеЕ-услугиИнформация за заявяване на електронни услугиЕдинен портал за достъп до електронни административни услугиПортал за електронни услугиАдминистративни услугиЕкология, управление на отпадъци и природни ресурси и гориСтопански дейностиГражданска регистрация на населениетоМестни данъци и таксиУстройство на териториятаОбщинска собственост и земеделиеДеловодна справкаВътрешни правилаХарта на клиентаБанкови сметкиУдовлетвореностЧесто задавани въпросиПодай сигналПравилнициНормативни актовеНаредбиСтратегииПрограмиПлановеОтчетиПроекти на нормативни актовеПроекти на наредбиПроекти за стратегии,планове и програмиРегистриРегистър по чл. 49, ал. 1, т. 1 и т. 3 от ЗПКОНПИ - кметове и общински съветнициПубличен регистър на декларациите по чл. 49, ал.1, т.2 и т.4 от ЗПКОНПИПубличен регистър на питанията към кмета на Община КарловоПубличен регистър на предложенията за провеждане на местен референдумПостоянни комисии мандат 2023 г. - 2027 г.СъставДневен ред и материали за заседанияПротоколи от заседанияПредстояща сесияРешения и протоколи от общински заседанияВърнати решения на ОСДекларации от общински съветОбразци на декларации по чл. 49 от ЗПКДруги документи Общински съветИзлъчване на живо
Пиши ни