Обявление за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата“
Във връзка с изпълнение на административен договор № BG05M9OP001-2.029-0016, „Център за работа с деца на улицата в гр. Карлово”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Карлово „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:
ОБЯВЛЕНИЕ за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата” в град Карлово, за следните длъжности:
- Ръководител - 1 щатна бройка;
- Психолог - 1 щатна бройка;
- Логопед - 1 щатна бройка;
- Социален работник – 1 щатна бройка;
- Медицинска сестра– 1 щатна бройка;
- Педагог – 1 щатна бройка;
- Помощник възпитател – 1 щатна бройка;
- Санитар – 1 щатна бройка;
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
- РЪКОВОДИТЕЛ – 1 щатна бройка.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен –„Бакалавър”/ „Магистър”;
- Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
- Професионален опит – минимум 2 /две/ години;
- Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
- Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие”;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
- Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за работа с деца на улицата” (ЦРДУ), при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
- Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в общността;
- Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
- Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
- Извършва анализ на дейността на ЦРДУ и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
- Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
- Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
- Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
- Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
- Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
- Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЦРДУ;
- Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
- Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центъра и на терен;
- Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
- Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЦРДУ;
- Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
- Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ;
- Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
- ПСИХОЛОГ – 1 щатна бройка.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
- Области на образование: Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Психология;
- Професионален опит – не се изисква;
- Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРДУ;
- Участва в преразглеждането и актуализиране на плана при необходимост;
- Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
- Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
- Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
- Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
- Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
- Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
- Участва в мултидисциплинарен екип за работа по всеки случай в ЦРДУ;
- Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.
- Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- ЛОГОПЕД – 1 щатна бройка.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
- Специалност – логопед, с професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
- Професионален опит – не се изисква;
- Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата в риск и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
- Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в поведението;
- Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
- Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
- Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата, ползващи услугите на „Център за работа с деца на улицата”.
- Участие в групи за работа с родители;
- Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и потребности;
- Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
- Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
- Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
- Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
- Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в „Центъра за работа с деца на улицата”;
- Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.
- СОЦИАЛЕН РАБОТНИК – 1 щатна бройка.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
- Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
- Професионален опит – не се изисква;
- Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
- Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
- Отговаря за изготвянето на специализираната оценка с мултидисциплинарния екип от ЦРДУ;
- Организира изготвянето на индивидуален план за услуги от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
- Координира дейностите на персонала на ЦРДУ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на центъра и екипа за организация и управление на проекта;
- Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
- Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
- Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
- Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- МЕДИЦИНСКА СЕСТРА – 1 щатна бройка.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено медицинско образование;
- Образователно-квалификационна степен – „Специалист”/„Бакалавър”
- Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
- Професионален опит – не се изисква;
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Извършва първичен медицински оглед на детето при влизане в услугата;
- Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
- Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им при необходимост;
- Съдейства на родителите за избор на личен лекар на детето и/или осъществяване на консултации и прегледи;
- Поддържа тясна връзка с близките на децата като редовно ги информира за здравословното им състояние;
- Наблюдава и преценява здравословното състояние на детето и при нужда търси специализирана медицинска помощ;
- Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в центъра и поддръжката на медицинския шкаф;
- Проследява антропометричните данни на децата и извършването на имунизациите;
- Участва активно в здравно-възпитателната работа с родителите.
- Води необходимата документация и отчетност;
- Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
- Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
- Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- ПЕДАГОГ – 1 щатна бройка.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
- Области на образование: Педагогически науки. Професионално направление – Педагогика и/или придобита педагогическа правоспособност;
- Професионален опит – не се изисква;
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Работи индивидуално и групово с потребители;
- Осъществява педагогическа подкрепа на потребителите на социални услуги за изграждане на ефективни умения за усвояване и придобиване на знания по учебния материал от различни образователни дисциплини;
- Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
- Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането, при необходимост;
- Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за учене на децата;
- Подкрепя децата и съдейства при изграждане на навици за системно полагане на учебен труд и правилно разпределение на часовете за учене и отдих;
- Информира и обсъжда с роднините на потребителите предстоящите дейности и постигнатите резултати на техните деца;
- Води необходимата документация и отчетност;
- Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ.
- Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- ПОМОЩНИК ВЪЗПИТАТЕЛ – 1 щатна бройка.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено средно образование;
- Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или образователна сфера и работа с уязвими групи е предимство;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Прилага педагогическите принципи, подходи и методически изисквания за организиране на работата в ЦРДУ, по указания на педагога;
- Оказва помощ на потребителите при посещенията им в ЦРДУ;
- Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
- Стимулира децата за участие във форми на образование и занимания по интереси;
- Прилага възпитателни и образователни технологии за удовлетворяване потребностите и интересите на децата;
- Води необходимата документация и отчетност;
- Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ;
- Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- САНИТАР – 1 щатна бройка.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено основно образование;
- Професионален опит – не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Поддържа хигиената в ЦРДУ и прилежащите площи;
- Следи за повреди и течове в помещенията и общите части и съобщава за това незабавно на Ръководителя на ЦРДУ;
- Отговаря за хигиената на децата и оказва помощ на потребителите при посещенията им в ЦРДУ;
- Отговаря за хигиенно-санитарно обезпечаване на възпитателно-образователни дейности с децата;
- Оказва подкрепа и обслужване на децата;
- Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
- Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление.
- Подбор по подадените документи.
- Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес:
Гр. Карлово, ул. „Петко Събев” № 1, Информационен център, гише № 1 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Карлово.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес гр. Карлово, ул. „Петко Събев” № 1, Информационен център, гише № 1 от 05.08.2021 г. до 12.08.2021 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло в сградата на общинска администрация, етаж 1 с адрес: гр. Карлово, ул. „Петко Събев“ № 1 и на сайта на Община Карлово.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Карлово.
Телефон за информация: 0335/54-551.